|Film review| Okja

2017
Jižní Korea/ Spojené státy americké
dobrodružný, drama, komedie
Doba trvání: 118 minut

Online na bombuj.eu | ke stažení

O čem to je?
Mladá a nebojácná Mija žije již od narození se svým dědou v horách, daleko od civilizace. Jediným společníkem, který jí zkracuje chvilky je Okja, superprase (jedno ze speciálních superprasat roztroušených po celém světě), které bylo svěřeno před deseti lety do péče jejího dědy. Deset let však uplynulo jako voda a společnost Mirando Corporation, tzv. právoplatný majitel, si Okju přebírá zpět do centra dění- New Yorku, kde se má konat finále nejlepšího z nich. No řekněte, komu by se nelíbilo mít za kámošku šampiona? Co pak ale s ním? Šup na pánev. Mirando Corporation je totiž vývozce nového masa, které chutná (jak sami s oblibou tvrdí) sakra dobře. A co na tom že umřou superprasata? Však jich mají v továrně ještě dost. Zděšená, ale především rozzuřená Mija takový život pro Okju však nepřipustí. Odhodlaná svou přítelkyni odvést zpět do hor se vydá klidně až na druhou půlku planety, aby takové zkáze zabránila. A nemusíte se bát, na pomoc ji přijde parta ochránců zvířat.

Výsledek obrázku pro okja gifVýsledek obrázku pro okja gif

Osobní hodnocení
/5*

Názor jedné osůbky
Na tenhle film jsem narazila díky kamarádce a abych se přiznala, zpočátku jsem ani nejevila zájem se na to podívat (měla jsem totiž naplánováno re-watching Spirited Away <3). Když jsem však po dlouhém odmlouvání konečně zkoukla aspoň trailer, najednou se mi tak nějak zachtělo :D Hlavním tahákem kromě děje byl fakt, že film běží pod ochrannou rukou Netflixu a přiznejme si, že ten je zárukou kvality. Přidejme ještě fakt, že hlavní záporačku Mirandu (a rovněž i její zlejší, a vychytralejší dvojče Nancy) ztvárnila věhlasná Tilda Swinton, (kterou jistě znáte jako rádoby královnu z Letopisů Narnie nb z Doctora Strangea) a BUM, neodoláte a prostě se podívate :D

Příběh, ačkoliv by se mohlo zdát, že je kvůli tématu zvířata-> maso, ponurý, tak tomu tak není. Působí totiž jako dobrá váha pro závažné téma x vtipné situace některých postav. Párkrát tam přeci jenom byly scény, kde jsem se uchechtla. Závěrem bych film hodnotila jako pěknou jednohubku na nudné večery, která jistě potěší jak fanoušky Netflixu, tak i fandy korejských serošů.

Trailer

1 člověk ohodnotil tento článek.